Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt, dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met ons. Bij een beschadiging tijdens transport, kunt u namelijk uw producten gewoon om laten ruilen. Hoe eerder wij dit weten, hoe beter. Wanneer de producten bij u zijn bewerkt en op de wand zijn bevestigd, kunnen wij helaas niets meer voor u betekenen. Mocht u in de veronderstelling zijn dat u toch echt na montage of bewerking een gebrek heeft gevonden, dan vragen wij u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt door te mailen naar info@wandpanelenonline.nl, zullen wij kijken of u in aanmerking komt voor vervanging.